忍者ブログ
DANCE STUDIO DRASTIC DANCE"O"のメンバーブログです。
×

[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。

朝9時からのA-yogaから沢山のご参加ありがとうございました。先週のセミナーの刺激をシェア出来て嬉しい限りでした。肩甲骨と肋骨をテーマに、特に肩甲骨の外転、内転を中心にみっちり。ワンコインyoga今後とも皆さんと沢山シェアできるように頑張るぞ-。クラスも賑やかな中またもや宣言。私は言い続けます、将来を担うあなた達に伝えなければならないのだ、もうしつこい❗はい、しつこいです❗でも明るい、陰湿じゃあございません、根に持ちません。からっと本気で発言します。発言するからには責任持ちます。わー、30代の私だぁ。トドノツマリハドコンジョウダゼー、くー、昭和な清実でした。って成長してないのは私なのかぁ?オーマイガッ❗オーマイガッ❗あーしつこい。大阪のホテルより。
PR
この記事にコメントする
お名前
タイトル
文字色
メールアドレス
URL
コメント
パスワード   Vodafone絵文字 i-mode絵文字 Ezweb絵文字
faux bracelet d amour cartier
cartierbraceletlove Exactly. I honestly think my engagement ring is more important to my fiance than it is to me (which isn’t to say it’s not important to me — I love my ring). For someone who has never bought a car less than 10 years old or a house or anything else big, it was the biggest, most significant purchase of his life. Plus, I told him since it was a gift it was entirely up to him to decide what it looked like, as long as he didn’t go into debt to purchase it. It’s not about impressing anyone for him. It’s a symbol of growing up and making a huge commitment, and I love that about him and the ring.
faux bracelet d amour cartier http://www.bestleve.com/
[1778]  [1777]  [1776]  [1775]  [1774]  [1773]  [1772]  [1771]  [1770]  [1769]  [1768
忍者ブログ [PR]